6 februari

Åh hej bloggen! Har jag kvar dig?! 
 
 
Sitter här och slö surfar! Har gjort allt jag ska ha gjort till imorgon och känner mig faktiskt nöjd med det. Funderar på att läsa igenom psykologin eftersom jag tänkte (om jag få för läraren) göra de provet på fredag. Då jag missade de i fredes men tydligen var det ganska lätt och det var inte så många sidor i boken och om jag kunde de då så är det ju bara att läsa en eller två gånger till, sen borde de gå lätt som en plätt! 
 

Tänkte att jag skulle ha hämtat ut mitt gymkort idag men glömde helt bort det när jag satt på bussen till stationen så får göra det imorgon innan jag går till jobbet! Längatar tills jag kan börja träna, är så himla trött på denna förkylningen... halsont suger, hade jag bara varit lite snuvig så hade jag nog tränat idag men dricker fortfarade hostmedicin både på dagen och natten för att inte hosta sönder min hals och vill inte riskera något med att träna så får väl vänta ut det värsta innan jag testar på att gymma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0