4 februari

Kom hem sent från skolan idag vilket gör att jag inte kommer igång med pluggandet fören nu! Ska kolla klart på Say yes to the dress! Älskar att det är min vecka med kortet och det innebär att jag kommer ha tv-kortet på lovet när min älskade älskling kommer hem! För nu är det bara denna helgen och nästa helg kvar innan han kommer hem, som jag längtar! 
 
Nu efter programmet ska jag ge mig på matteprovplugg vilket innebär att jag ska göra Övningshäftet till ett prov och sätta mig och göra allt sen kolla om det är rätt för att se vad jag möjligtvis skulle behöva träna mer på! Kände att jag skulle få IG när jag gick till skolan idag men efter två lektioner och mycket hjälp av världens bästa mattelärare så känner jag nu i stället att jag kan få VG om jag verkligen inte stressar, andas djupt och tänker för att jag kan det egentligen! 
längtar mig tillbaka till thailand! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0