2 februari

Just nu ligger jag och tråkar i sängen, kan inte ens gå upp för trappan utan att huvudet trillar av, av smärtan.. USCH har fått sår runt hela näsan så det känns förjävligt att snyta sig och måste verkligen göra det hela tiden så ska se om jag kan hitta min idomin som jag kan smörja in nästippen med.. 
 
Pratade precis med hjärtat och han har det väldigt bra där han är nu, halva tiden har gått och han kommer hem om två veckor och fyra dagar! Som jag längtar efter honom!
 
 
Ikväll blir det mello och mys, ska försöka komma i säng tidigt i dag och inte glömma ta hostmedicinen som jag gjode igår och fick stå ut med en hostattack i 40 minuter. Livetsugerverkligennärmanärsjuk!!! 
 
 
Vill ut och shoppa men ska spara pengar som tusan denna månaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0