16 februari

godmorgon, 
har äntligen vaknat efter den värsta natten på väldigt länge. Hade precis somnat och då vaknar jag av att jag får en hostattack som inte ger sig på ungefär en timme. Jag hostar och hostar, blir tvingad att sitta upp och då blir jag helt yr pga hostmedicinen och så tror jag att jag ska spy men det gör jag aldrig och när "attacken" väl slutat så somnar jag så fort jag bara kan men idag känner jag mig helt slut ;/ 
 
Ska ändå städa mitt rum om en lite stund, funderar på att byta lakan och så också. Ikväll blir det nog minispa här hemma med mello på tvn, det behövs nog så otrolgt mycket! Önskar jag kände någon som var asgrym på massage! Funderar på att tvinga med Ante på en spahelg någonstans. jag menar hur mysigt hade inte de varit?! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0