14 februari

Haft en ordentlig sjukdag med lite arbete, mamma följde med och hjälpte till på jobbet(tackdetvarguldvärt) <3 
Innan dess låg jag och sov i soffan tills min näsa började fånga upp en ljuvlig doft och inte vilken doft som helst det var mamma som bakade kanelbullar! Åh vad hon har varit bra idag! 
 
Så nu när jag kom hem från jobbet så drog jag på en ansiktsmask, doppade föttern i ett fotbad och njöt av att bara slappna av lite! Det behövdes då jag hela tiden hostar så att det gör ont, halsen känns tjock och näsan ja den är ur funktion förutom när mamma gör något gott då fungerar den tydligen!  Blir nog hemma imorgon också tyvärr! Ska ändå gå upp tidigt för det är bara onödigt att sova bort hela dagen! 
 
 
Nu ska jag kolla på avsnitt 19 av pretty little lairs som tydligen har kommit ut nu! lycklig tjej, sen ska jag nog sova! SKÖNT!  Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans-dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0