13 februari

åhh skit också.. Min hosta och förmodligen förkylning är på väg tillbaka! Kände ingenting i morse men efter ett träningspass och ett litet tag på soffan så kom hostan och har inte slutat sen dess. Skulle egenltigen gått på Zumba och Body pump pass nu på kvällen men det hoppar jag över. NU blir det ordentlig vila tills detta är över.. Suger att det kommer tillbaka, trodde jag hade blivit frisk men tydligen inte.. Dumma influensa... 
 
Så ikväll har mamma gjort hemmagjord pizza, vilket ska bli himla gott! sen ska jag plugga lite! 
 
 
Något som suger ännu mer är att det är alla hjärtansdag imorgon och min boyfriend är inte hemma! :'( men om mamma är snäll och tar med sig familjen ut ur huset nästa fredag så ska vi fira alla hjärtans dag då! 
Han kommer ändå hem om en vecka och om exakt en vecka så ligger jag "förmodligen" och snusar i hans nacke! LÄNGTAR! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0