12 februari

Nu börjar min minihelg, Är ledig halv dagen idag och hela imorgon! Så tar mig en riktigt vilodag idag, ska dock försöka boka två pass imorgon, zumban och body pump och ha lite träningsdejt med emma och my. 
 

men som sagt är det vilodag idag! Har kört igenom hela kroppen och behöver ha en dags vila, vilar ungefär 2 ggr i veckan vilket jag tycker passar mig bra då jag i stället jobbar på tisdag och torsdag passar det utmärkt att ha vilodagar då! Men idag ska jag nog inte göra något annat än att ligga framför tvn och mysa med mig själv! Ska nog äntligen få prata med hjärtat idag och det har jag längtat efter, var så himla längesen nu och det är sjukt jobbigt att han är så långt borta när man inte kan prata regelbundet med varandra ;(  
Dock kommer han ju hem snart vilket är skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0