8 september

hej! 

Hade så sjukt roligt igår. Det var galet bra! 
Vi började med lite förfest hemma hos my med lite spelande mycket fotande och väldigt mycket skratt! 
Jag bestämde mig för att följa med ut och rocka gärnet med dom andra tjejerna på dansgolvet och det gick så vi hade en spännande utgång på Harrys som började med att EN kille böjd alla oss 11 tjejer på varsin shot och cider. Då var de bara att tacka och ta emot! Sen dansade vi till fötterna värkte. Var hemma runt 3 och då slocknade jag direkt och vaknade med huvudvärk och känade mig lika tung i kroppen som elefant men det finns inget att göra åt det nu! 
För nu ska jga plugga och ikväll blir det kräftskiva!
 
Bjuder på lite bilder från igår


 
Mysan fick paket och ballonger och till och med lite sång! 

 

 

väldigt lycklig

ebba och mysan 

 

 

shotarna vi blev bjudna på !

 
 
 NI ÄR BÄST
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0