6 september

Godmorgon, godmorgon.
 
Tänkte hoppa in i duschen nu! Har kollat på vakna med the voice och pluggat lite körkortsteori även gjort och klarat ett repetionstest vilket jag blev väldigt nöjd över! Tänker fan klara det här jävla körkortet nu! 
 
 

Ska snart in på möte med banken och det ska bli himla kul. Ska dit med vårt UFföretag och få ett bankkonto och lite så! Sen blir det skolan och efter skolan går jag som vanligt på torsdagar till jobbet för att tjäna lite pengar inför min och mitt hjärtas resa till Thailand nu i slutet av oktober. Som jag längtar till men innan den resan så hinner jag med en riktigt roligt(som jag tror) helg i Stockholm med flickor och pojkar som jag tycker om mest! Har ju fyllt 18 år då så vi ska fira det på bästa sätt! Sen hinner jag även med en resa till Berlin med skolan som ska bli jävligt rolig!
 
 
Mycket svordomar idag, brukar aldrig säga det men på något vis skriver jag alltid det. Haha så "tokigt" de kan vara!
 
Hörs mer senare idag!
 
lagom ren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0