27 september

tjenixen igen! 
 
 
Märks att man inte har pluggat glosor på ett bra tag. Det känns som det är svårt att få dom att sitta även om jag innan idag tänkte att det ska nog inte bli så svårt. Kan snart mindre än hälften efter en halvtimme men jag tackar glosboken.se för att jag lär mig dom till provet imorgon, för det behövs. Ska läsa igenom gramatik och texten i boken inför morgondagen. Dativ är faktiskt ganska svårt så jag ska träna ganska mycket på det. HIMLA tur att det är fredag imorgon, ska ta en riktig plugghelg eftersom jag har matte C prov nästa vecka vilket SUGER! Matte har aldrig varit min grej och kommer förmodligen aldrig vara de heller så satsar på att få G i den kursen och får jag de kommer jag vara överlycklig! 
 
 

Nej nu får jag fortsätta så att jag klarar av provet imorgon och fortfarande är på bra humör efteråt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0