25 september

åhh det känns som de äntligen börjar närma sig THAILAND. 
Igår kollade vi hotell och bestämde vilka öar vi ville besöka så nu sitter jag och läser på lite om de olika öarna, vi ska bland annat besöka den stranden där the beach spelades in, vilket jag tycker är jättehäftigt. VI ska även få nytta av våra snorklingsutrustning som vi köpte i Egypten. Det finns så mycket fina stränder och det kommer säkert bli jättefint på kvällarna så se om jag kan hitta lite snygga långklänningar att ta med och kanske till och med en och en annan snygg kortare klänning och lite shorts som kanske finns på rea! Man kan alltid hoppas! 
 
jag längar i alla fall as mycket! Det bästa är att man hinner med en resa till berlin innan thailand och det ska också bli skitkul!
 

Kommentarer
Postat av: nellie

klarade du inte körkortet? svårt? vilket kuggade du på isåfall? va de stränga? va du nervös? <3

2012-09-25 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0