24 september

idag känner jag bara för att ligga i min säng och bara ligga här! Skönt! 
Gick upp väldigt tidigt idag och gjorde teoriprovet, gissa om jag klarade de eller inte? 
Tänker sitta och titta på kläder och äta choklad nu mest för att det är himla gott! Kanske bakar lite bröd till kvällens kycklingsallad men mestadels ska jag nog bara ligga i min säng och vara glad över att den finns där för mig i alla lägen! 
 
 

Helgen i Stockholm var så himla rolig! VI dansade, skrattade, åt god mat på taco house och myste på stan! Hoppas att dom andra vill göra om de för det vill jag i alla fall! 
 
Det ända som saknas just nu för att dagen skulle varit Awesome är min man! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0