21 september

Hejsan! 
 
idag jag ska för första gången ut lagligt och det kommer inte hända här hemma i hässleholm utan i STOCKHOLM med mina underbara vänner där uppe samt dom bästa här nere ifrån nästan alla i alla fall. VI blir fyra tjejer på våran första FESTHELG i stockholm för är det roligt så tycker jag att vi kan göra de hundra gånger om. 
Vi ska inte bara festa utan de blir också lite kvalitetstid på stan med mys och lite shopping! Äta god mat ska vi göra också! Har en fantastisk pojkvän som ordnat med massa saker så hoppas denna helgen blir riktigt bra och det ska bli mysigt att kunna krypa ner bredvid hjärtat i natt någon gång när vi kommer hem! 
 
ikväll tar jag med mig en riktig goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0