19 september

hejhejhej
 
Dagen har varit sååå himla skönt. Även om vädret är otäckt och jobbigt. Ibland blir himlen helt svart och inget regn kommer, sen lite blå himmel och massa regn. Hallå VAD HÄNDER!?
 
Hade bara "halvdag" i skolan idag vilket innebar att vi gick till klockan tolv, jag tog bussen hem drog på mig löparbyxorna gick ut och sprang 6 km, otroligt skönt. Sen hände något med foten och jag fick jätteont.. 
Tusan med jag som skulle sprungit en mil idag. Det får jag väl göra en annan dag! 
 
Nu ska jag plugga teori det börjar ju verkligen närma sig nu! På måndag, ska jag göra provet och tisdag kör jag upp. Det känns som jag kommer klara det men samtidigt inte.
Måste hinna plugga till pyskologi provet på fredag också såg att det bara var 13 sidor så det var inte så farligt! 
men nu körkort sen vanligt plugg. 
 
och IMORGON FYLLER JAG ÅR! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0