10 september

Hejhejhejhej, 
 
Idag är en bra dag, en riktigt bra dag!

Min ledighetsansökan beviljades så nu kan jag åka till Thailand med gott mod! Vi åker den 26 oktober och kommer hem den 11 novmber! Det ska bli sååå himla kul, romantiskt och gulligt och bra! Längtar såå himla mycket. Något jag mer längtar efter är min älskling längtar tills han kommer hit, kramar om mig och lyssnar på mitt babbel hela natten lång. 
 
Ska snart åka in på min körlektion och även se om jag kan boka lite fler börjar känna mig nervös inför uppkörningen redan nu och det är inget gott tecken. Går det inte bra idag kommer jag vara helt förstörd. Ja menar kör ju verkligen jättebra här hemma och med vår bil men deras bil är jättesvår. Plus att jag har halkan på fredag USCH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0