4 oktober

hejhej, 
har varit hemma och sjuk nu i två dagar (detta är dag nr 2), hade varit i skolan om jag hade orkat men ska i alla fall försöka ta mig till jobbet idag. Det är något som måste göras även om man är sjuk för jag behöver verkligen pengarna inför min thailandresa med älsklingen, nästa vecka är jag i Berlin och ska min kära mamma hjälpa mig <3
 
Just nu vågar jag inte gå ner på nedervåningen då vår fågel är ute och flyger och helt plötsligt kommer på att hon nog vill sitta på min axel och jag som är skit rädd för fåglar (klarar av henne när hon sitter i sin bur) springer runt som en galning... hmpf.. 
 
 

Ska i alla fall se om hon har lugnat ner sig lite nu för jag måste gå ner och ta huvudvärkstablett.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0