30 november

Godmorgon!
 
Här sitter jag och väntar på pappa, vill åka till skolan idag om jag ska dit! Är fortfarande lite dålig men sista dagen kan jag i alla fall gå sen kan jag ju vila mig lite extra i helgen! Ska plugga på matte och SV i helgen så måste ändå vara hemma. Har precis köpt en resa upp till Stockholm den 28:onde November så jag får fira nyår där uppe med min fina pojke, han firar ju faktiskt Jul här nere med min familj! 
Kan säga att det inte är SÅ himla roligt att ha en pojkvän i Stockholm om man ska betela tågbiljetterna under mellandagarna... Haha dom är riktigt dyra men vad gör man inte för varandra! Haha...
 
Åker dock upp dit på fredagen och då hinner jag förhoppningsvis gör av med lite pengar på mellandagsrean om där är något kvar till mig! hihi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0