29 november

hejsan ännu en sjukdag...
 
Mår inte alls bra idag och har inte gjort sen igår eftermiddag. Känns som jag ska spy hela tiden men när jag får den  värsta känslan och springer mot toan, kommer det liksom inte ut något(äcklig fakta jag vet) Så jag får fortsätta må dåligt ist. Så i natt har jag nästan inte sovit något alls eftersom jag med jämna mellanrum vaknade av illamåendet.. Det suger... 
 
Idag ska jag i alla fall till Doktorn och kolla mitt infektionsprov och lite så! Hoppas det ger något! Sen måste jag ju jobba även om jag mår dåligt eftersom jag verkligen behöver pengarna! Så ikväll åker jag in till jobbet och städar lite, som vanligt!
 
Men det bästa med att vara sjuk är att jag kan soffmysa med någon jag tycker väldigt mycket om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0