27 novmber

Ingen ro att vara sjuk på här inte! Sitter och fixar med lite skolarbeten, inte alls kul när magen krånglar och huvudet spängs och andningsvägarna är helt tilltäpta men det måste göras och jag kämpar på. lite i taget så ska det nog bli bra! Ska ändå in på jobbet och jobba idag dock lite senare när inte någon annan är där så jag kan smitta någon! 
Är faktiskt väldigt jobbigt att vara sjuk så mycket som jag! Har tappat räkning på hur många gånger jag har varit förkyld under de senaste året! Jag vet inte om det handlar om stress eller va tusan det är men det skulle vara riktigt skönt att slippa det! 

Annars så händer det väl inte så mycket idag. Känner bara att det skönt att få undan eller påbörja projekt som ska lämnas in. Ska bli skönt att lämna in något i tid för en gång skull! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0