26 november

Hejsan, sjuk som jag är har jag bara legat i sängen hela dagen med huvudvärk och magont! Influensan har drabbat mig som den har gjort med alla i min familj! Men sova hela dagen resulterar i att man inte kan sova på kvällen även om jag är trött. Så just nu håller jag på att fixa en lite Julkalender till min Pojkvän, det kommer bli 24 små överraskningar till honom i december! Ska bli kul och se om han tycker om den! 

Dock träffas vi inte första veckan i december så ska fundera ut en lite lösning på de problmet! 
 
SHM var riktigt bra och jag är väldigt lycklig över att vi fick biljetter dit! Det var så himla kul att stå och dansa, sjunga och bara kramas med sin pojkvän! Lägger upp någon film nu i veckan så ni förstår hur bra de va! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0