21 november

hejsanhejsan! 
 
Varit en riktigt skön studiedag! Började dagen med greys anatomys bästa avsnitt någonsin (enligt mig) ( de där MR Clark kommer och ska skjuta derek för att ha mördat hans fru) och lite frulle! 
Hade lovat mig själv att detta skulle bli en träningsdag så jag drog på mig träningskläderna och körde 1 h styrka framför xboxet! Jag gillart, fan va jobbigt, roligt och allt möjligt det är! Sen tog jag med mig lilleman(prinsen) på en tur i skogen på en halvtimme ungefär! Sååå himla skönt att vara ute och springa nu när det börjar bli lite kallt ute! 
 
Nu har jag faktiskt bara pluggat i två timmar och kommer nog fortsätta plugga senare men nu är det paus. Skulle egentligen gjort Tyska nu men hade tydligen glömt det i skolan så de får jag göra imorgon, tyvärr! Fast ändå superbra då kan jag lägga all energi idag på att plugga till Ekonomiprovet imorgon. Vi har två kapitel 19 och 20, 20 kan jag asbra och 19 kan jag verkligen inte... Konstigt att det kan bli så! 
 
 
min älskade prins! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på Prille <3

2012-11-21 @ 16:49:07
URL: http://helahea.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0