18 november

Hejhejhejhej, 
 
Har varit riktigt duktig idag! Började dagen med en skön löpträning med prinsen, ibland är han är han rätt jobbig att springa med som idag! Men det gick och vi tog oss igen ett hårt träningspass. Kom hem och duschade av kroppen, åt en god frukost och kollade lite på tv innan jag stack på nästa träning. Ska ta upp fotbollen igen och gjorde idag min första träning på flera månader! Kändes sjukt skönt och just nu känner så himla avslappnad. 
 
Ikväll blir tacos och företagsekonomimys! YES
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

vilka tränade du med?

Svar: U tror jag :)
Alice Nordin

2012-11-18 @ 18:55:03
Postat av: frida

i fc?:)

Svar: Japp :)
Alice Nordin

2012-11-18 @ 20:03:35
Postat av: frida

jaha:) men hur gör du då när truppen ska "bantas"? de har ju inte hunnit se dig så mkt:)

Svar: jag vet faktiskt inte hur dom har tänkt där faktiskt
Alice Nordin

2012-11-19 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0