15 november

Hejhej, 
 
åh fick hem mina nya jeans idag! Dr demin plenty black! ÅHH jag älskar dom sååå himla mycket. Skit sköna så dom tänker jag absolut ha på mig ikväll när vi tjejer ska på bio! Ska kolla på den nya twigliht filmen och äta något gott gottis till de ! :) 
 
Dagar just nu är bara fyllda av plugg, vi har prov hela tiden och nu när jag har varit i thailand har jag missat ganska mycket i speciellt matte och det kommer nog bli svårt att ta igen! ska lägga hela helgen på att plugga + lite fler saker som att träffa kompisar men absolut mest plugg. Nästa helg ska jag ju festa till de lite och då måste jag lägga ner lite extra krut denna helgen! 
 
BTW har vi nu startat ett UF företag där vi säljer dom såkallade KNITCASE, är du intresserad hittar du oss på FB ! eller på vår blogg http://knitcaseuf.blogg.se/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0