29 mars

Sitter här framför pappas data och skriver, skriver och skriver på min affärsplan som jag ska lämna in imorgon. Detta MÅSTE bli färdigt men jag tycker det är ganska tråkigt att sitta och förklara sin power point så långsökt som möjligt för att det ska bli mer text och för ett bättre betyg. argh...
Längtar dock till imorgon då vi ska sätta upp tälten inför helgens festligheter. Jag längtar så satans mycket och hoppas bara på att det blir fint väder!
Har även min sista lektion innan sommarlovet på torsdag för nästa vecka är det studentvecka och jag är ju med i elevkåren och då är det mitt ansvar att vara med och arrangera studentveckan. Lägger säkert ut bilder här senare!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0