24 maj

hejhej ,
Har inte hänt så jättemycket idag, var en skolan en stund åkte hem och kollade lite tv sen hoppade jag på tåget till helsingborg för att få väldigt, väldigt goda nyheter! Alltså den 13 juni ska jag ta av min tandställning! SOM jag har längtat till denna dagen! Hade ju jättesnea tänder innan och detta har varit en lång väldigt smärtsam process från time to time! Jag känner mig som värdlens lyckligaste tjej just nu! inte alls lång tid kvar och sen kommer jag kunna le ordentligt hela sommaren! WOHOO!

OM några minuter ska jag ta med pappa för att åka på träning och det ska bli skönt har bestämt att jag ska vara med och lira boll idag för att jag saknar det och igår när jag och kollade på matchen så kände jag att jag inte kan vara utan de längre! Jag måste få vara med!
Det bästa med denna dagen är att det är fredag imorgon och sen är det ju helg och jag har en riktigt myshelg framför mig. Ska vara hemma och plugga och bara gå runt i myskläder och om solen tittar fram ska jag ligga och steka mitt fett som på en riktig stekpanna! SKÖNT ska det bli att få undan en massa grejer plus att bara ta det lugnt för NÄSTA HELG är det SIESTA och jag längtar så att jag håller på att dö!

Vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0