11 april

Hejsan,
What is up?
Er har jag inte skrivit till på väldigt länge. Vet inte varför men det känns som datan och bloggen och allt har kommti i andra hand. Jag har haft så mycket att tänka på. Så mycket att hinna med.
Jag har spenderat otroligt mycket tid med min käraste och var hos honom nästan hela April. Det var mycket trevligt och vi hittade på en massa roliga saker som att t.ex. hälsa på Bobo i örebro som var jättekul!

Nu sitter jag här med huvudvärk efter min tredje hjärnskakning. Det är inte kul och den verkar sitta i längre denna gången! inte kul alls;/
Vad händer denna härliga fredag då? Ja, vi får se hur jag mår och hur mitt huvud vill att dagen ska se ut.
Imorgon är det maskerad och det ska bli så satans kul. Vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
Kanske superhjälte, kanske skolfröken kanske något annat?! Åhh jag vill vara något riktigt, riktigt bra!

Hörs senare!
ska testa detta underbara spelet på rikigt nu under helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0