6 mars

hejsan bloggen.
Så himla skönt med vår. Ska börja bli dukitgare på att ladda upp bilder här. Nu när det är vår så är det ju så himla fint att ta bilder.
Jag är helt slut i hela kroppen, ingenting gör ont idag men jag tar hostmedicin som gör mig helt slut i huvudet.. Vilket är synd. För jag behöver verkligen plugga stenhårt idag. Ska lämna in två arbeten imorgon, det ska bli skönt men samtidigt jobbigt för jag fick lite ångest för hur arbtet ska se ut hur det ska lämnas in m.m. Åhh urk på detta.
ska även gör geografin. Kul kväll men ska avsluta den med lite b.b och prata av mig lite med Andreas.
Har suttit och funderat över människor i min närhet och hur mycket jag faktiskt tycker om dom, hur mycket dom betyder för mig. Jag menar jag skulle aldrig klara av att vara i skolan om jag inte hade mina fina vänner där. Jag skulle inte kunna vara utan min familj och Andreas som har tagit en stor plats i mitt hjärta skulle jag inte vilja vara utan.


btw. måste alla kolla på alla säsonger av grey´s anatomy, det är sååå brrraa jag är på säsong 5 nu och har tre avsnitt kvar, kollar nog dom ikväll eller imorgon som en liten belöning!
nööjd tjej på pizza hut i london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0