8 mars

hejsan,
ska slänga mig i sängen och plugga lite nu. Ska bli skönt. Var himla skönt att sluta vid tolv idag. Har hunnit slappa lite med mamma och även hunnit handla lite gosaker till ikväll.
Plus att vi var inne på apoteket och köpte in nödvändigheter till en sjukling som mig. Just nu är jag så himla stolt över mig själv som går i skolan även fast jag har världens förkylning för ett årsen hade jag stannat hemma över lite huvudvärk! WOOPWOOP till mig :)
Nej men om en stund blir det tacomys, filmmys och lite andra gosaker!
Andreas kommer hit ikväll och förhoppningsvis tar han hand om mig en gnutta.

Imorgon är det fredag och det ska bli skönt för sen väntar en lång helg med match! ASGÖTT!

hörs mer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0