5 mars

godmorgon bloggisen!
Måndag här igen trevligt värre. Jag är på extremt bra humör idag eftersom jag för första gången på en vecka vaknade utan huvudvärk. Dock börjar den krypa fram eftersom jag är håller på att bli väldigt förkyld igen... Jag som trodde att jag var på bättringsvägen men nej nu får jag stå ut med en täppt näsa och kliande hals en vecka eller två. Alltid lika jobbigt att vara "sjuk". Kommer ju dock inte vara hemma något från skolan för det är absolut uteslutet ska ha full närvaro fram till sommarlovet som är om drygt 3 månader alltså dryga 12 veckor eller ja jag tror på fullt allvar att det bara är 11 veckor kvar i alla fall till SiESTA usch och fy vad jag längtar till SiESTA hoppas vädret blir lika bra som förra året!



Nu ska jag packa min väska för en fullsmockad dag i skolan med favoriterna matte och administration
och layout tur att jag har en bra mattelärare som verkligen hjälper och ser till så att man inte avlider under resans gång..


Hoppas på att få hit Andreas som belöning till helgen!


Tur att dessa fantastiska vännerna livar upp vardagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0