30 mars

Hejsan bloggisen!
Om en kvart ska jag gå ner till bussen med hela packningen för idag. Kommer bli en lång dag men det gör ingenting, tycker jag ska bara bli kul.
Börjar dock dagen med prov och jag går inte in med något högt självförtroende precis...
Sen slutar man vid 15 och då blir det cheerleder träning fram till halv fem och sen ner till österås för att träna lite fotboll med laget och sen ska bi mysa och äta gott i klubbis! Ska bli mysigt och en väldigt bra uppladning innför matchen imorgon!
På lördag är det "läger" i helsingborg så först är det match sen ska vi åka ner till bjärréhalvön för att sova där och på söndag ska vi kolla på match men funderar på att hoppa över det för att jag ska döma klockan 15 och tjäna lite pengar!
Sen blir de att mysa hemma för på måndag åker jag till stockholm för att spendera lovet med min älskade pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0