28 mars

hejsan bloggen
Andreas har åkt hem idag och jag har tydligen ändrat humör. fo säger jag till det. För jag hade varit lika ledsen idag som igår.. Min företagseknomi går inte ihop och jag vill inte ens gå på träningen för att jag har panikångest över det. Jag vill verkligen inte få ig imorgon...

Jag ska åka till träningen om tio minuter och jag har inte ens bytt om.. Vill inte ens sitta i samma bil som mamma...
ibland vill man inte längre, orkar helt enkelt inte mer.
Jag är trött, helt slut. Jag behöver lov, inte fler prov.
Mitt huvud värker och jag försöker vara glad men att ha huvudvärk i 5 år kan ibland leda till att man bryter ihop, och jag borde få göra det. Jag borde få vara ledsen, gråta, skrika. För jag mår inte bra. Att ständigt ha ont, att jag inte ens kommer ihåg hur det känns att inte ha ont i huvudet är bara läskigt. Men tydligen är det inget fel på mig.. För jag har försökt göra allt jag kan för att få bort huvudvärken men det går inte, den sitter där och gnager, svider och bultar. Det känns som jag ska sprängas, att huvudet ska ramla av.
men det är min vardag.
Jag klagar inte för det är onödigt.
Jag ler för att det är nödvändigt.
Det är inte så att jag inte är glad, för det är jag.
Jag är glad över allt jag har här livet, för allt är bra.
Jag har min underbara pojkvän, som jag älskar så otroligt mycket.
Jag har min älskade vänner som gör varje dag till en bättre dag.
och jag har min familj, som jag älskar!


Kommentarer
Postat av: Linnea

ALICE!!!!!! du får skrika gråta och vara ledsen hur mycket du vill! du är så duktig som tar dig igenom allting med ett leende på läpparna och du är så duktig som klarar av allt! ibland måste man bara få ut alla känslor och du förtjänar att ta ut dom!



stöttar dig kompis! lov imorgon!!!!!!

2012-03-29 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0