24 mars

hejsan bloggen
jag har inte så mycket att skriva här. Det ända jag gör är att gå i skolan, plugga och sova eller jag försöker i alla fall sova. Brukar bli en 3-4 timmar max men igår/dag tog jag igen de mesta med 11 h och 45 minuters sömn. Har nog aldrig sovit så länge :O ha-ha eller det var jävligt längesen i så fall.
Har en plugg lördag idag vilket är väldigt skönt. Har räknar i FE-boken och Matte hela dagen och det har varit givande må jag säga även fast det finns en massa frågetecken fortfarande. Första gången på evigheter som jag inte förstår företagsekonomin och helt ärligt så stör det mig otroligt mycket.
Åh det finns en massa saker som jag längtar efter just nu . Te.x. en ryggsäck i skinn, sommarlov, bra betyg, Andreas och en massa energi!
håkis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0