2 mars

Hejsanhejsan du kära fredag, som jag längtat!
Kom hem för en kvart sen.. usch vilken lång dag när jag tänker efter.
Har dock haft en himla bra dag i mina rosa byxor, spenderade dock nästan hela dagen i skolan med möten och annat kul och efter det så tog jag och mysan tåget till Helsingborg och sedan bussen till ödåkra och väla centrum. Det var skönt med en lite shopping tur med henne, alltid lika kul och mycket god smothie på naked jucie bar, hallon, kakao, banan och vanlijyoghurt och äppeljucie. Mums vad god den var.

Nu tänker jag hoppa ur min underbart snygga nya klänning, sjukt snygg!
Sen efter det ska jag ta en dusch och krypa in i min snug och mysa till grey´s anatomy!



Kommentarer
Postat av: My

Smothie och Väla i itt hjärta hihi

2012-03-04 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0