19 mars

hejsanhejsan,
Ska dra på mig lite kläder och sen göra mitt lite gröt. Får se om jag kan göra redovisningen idag eller om jag har för ny power point. Hoppas jag inte kan göra den för jag är så himla nervös har till och med börjat få ont i halsen igen. Nej men jag hoppas att det går bra annars får jag helt enkelt redovisa någon annan dag tycker jag i alla fall. Lite synd eftersom jag satt och kämpade så hårt med den igår...
Ikväll ska jag på domarkurs mellan 18-21 och det ska bli spännande i Kristianstad också, ska bli gött att tjäna lite snabba pengar.
Jag gjorde inte alls så mycket i helgen som jag borde ha gjort så de får jag ta igen lite denna veckan, suck..
idag börjar vi med projektarbete och det ska bli himla spännande och kul, vi ska ju starta ett UF-företag, får se om vi kan göra något bra av det hela!
Hörs senare!
PUSS
längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0