17 mars

hejsan,
skulle egentligen spelat match idag men den blev inte av. Vilket var tråkigt eftersom jag är extremt sugen på att spela plus att jag inte har tränat på någon vecka. Har ju varit sjuk och idag känner jag mig för första gången lite frisk så tar nog mig en liten springtur imorgon.
Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig och läsa en stund. Har fått en ny skit bra bok som heter " SKAMFLÄCK" och handlar om 3 ungdomar som säljer sex och ser de som ett sätt att skada sig själv som t.ex. att "skära" sig gör. Boken är väldigt gripande och så himla bra att det är svårt att sluta läsa när man väl har börjat, längtar inte till den tar slut. Ha-ha !
Lite senare ikväll ska jag faktiskt rå plugga på redovisningen jag ska ha på måndag.
Även på svenskan och historian som jag ska försöka lämna in på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0