16 mars

hejsan,
här sitter jag en fredagskväll och orkar inte göra något. Somnade så fort jag kom hem idag och sov fram till 17:00 ungefär. Usch vad jag sover mycket nu för tiden. Det är inte bra! Har varit en rätt skön vecka, inte så mycket skolan och mycket mys med mitt hjärta som åkte hem tisdes.
Jag längtar så fruktansvärt mycket till SiESTA. Jag håller på att dö av längtan. Okej nu överdrev jag men det ska bli så fruktansvärt kul. Träffa alla kompisar, sjunga med i låttexter av t.ex. Lars Winnerbäck. Dansa till Svenska björnstammen. Träffa nya människor på campingen och skapa sig nya minnen för att sedan gå hem och längta lika mycket till nästa år. För det är precis så det är 3 dagar av lycka, glädje och kärlek. Sen ett år av längtan.
Detta året vill jag även åka till emmaboda och tomorrowland. Jag vill ha en fetivalsommar med mitt hjärta och helt underbara vänner!

Man kan ju nästan säga att detta är mitt sista riktiga sommarlov och jag har besämt mig att njuta till fulla av den. Inte slösa en massa tid på att göra skit saker utan göra saker som skapar minnen! Åh jag vill har sommar nu och sen vill jag börja 3:an, ta studenten och börja ett liv som vuxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0