13 mars

hejsan,
Jag är en sjukling med ont i halsen, huvudet och nästan i hela kroppen. Helt ärligt förstår jag inte hur Andreas har ståt ut med mig hela helgen.
Han kom i torsdagskväll och det var mysigt. Jag hade köpt hem jordgubbar, vindruvor, gurka och dippa så det blev lite filmmys med honom vilket alltid är mysigt. Sen gick helgen vi hade middagen här hemma med mina kompisar och min vapendragares pojkvän. Vilket var trevligt, tackar alla som var med för det!
I dag alltså tisdag åkte han hem, vilket är jobbigt... Jag tror att jag är en typisk "tjej" eftersom jag alldelse för lätt vänjer mig vid något, som att Andreas är här när jag kommer hem, lagar mat med mig, myser med mig och bara spenderar tid med mig. Vilket leder till att man bara tycker det är jobbigt när det inte är så längre, när han åker hem till Stockholm och inte längre är hemma hos mig när jag kommer hem från skolan.
i alla fall så ska jag skriva ett stort prov imorgon och det kommer bli mindre kul, för jag har ingen ork till att plugga idag. Jag mår bara dåligt. (sjuk)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0