12 juni

Lyssnar på lite gammal skit musik och fixar till det här lite min lilla sida. Här där jag egentligen bara skriver om en massa skit saker.



Har sommarlov nu ju och det känns inte alls som det. Vädret suger och jag är fortfarande inställd på att jag ska börja skolan på "Måndag" eftersom varje dag nu känns som söndag och jag verkligen inte gör något viktigt. Hade velat att massa sol, kompis häng på någon strand och bara massa lycka i form av solenergi. Brun kropp och solblekt hår är också något som jag längtar efter. Är så trött på att gå runt och se ut som en blekfis hela dagarna.



Känns ändå helt underbart att jag imorgon ÄNTLIGEN ska få ta bort min tandställning även om det kommer kännas konstigt och till och med tomt. SÅÅÅ ska det blir såå jävulusiskt skönt. Har längtat efter denna dagen i vad som känns en miljon år. Det har funnits dagar då jag varit beredd att slita ut den för den har verkligen dragit ner mitt självförtroende och varit så satans jobbig dom dagarna när man kanske inte mår 100% okej. Så från och med imorgon tänker jag gå med ett stort léende på läpparna.



Balen för treorna i söndags blev så otroligt lyckad. Jag hoppas innerligt att alla som var där hade det jättetrevligt och mysigt. Själv tyckte jag att det var helt underbart och att maten absolut inte kunde bli bättre. Förrätten som bestod av lax, färskoströra, grönsaker och senapsaoli var som att dö och komma till himlen.
Alla som var där var jättefina och man såg verkligen att folk hade lagt ner tid på att komma fin och alla var trevliga och artiga. Norra skåne var där och passa då på att ta ett kort på oss som har varit med och annordnat balen.

balen min håruppsättning och smink
instagram @alicenordin


Bilden som hämnade i tidiningen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0