7 juni

hejsan,
Sitter här och lyssnar på lite värdelös musik och väntar på att klockan ska slå 13:50 så att jag kan bege mig mot bussen. Ska in till skolan en runda och ta mina saker ur elevkårsrummet och fixa lite i matsalen inför 3:ornas middag imorgon.
HELT sjukt att min bror tar studenten imorgon. och om ett år är det min tur.
Bara ett år till av slit och hårt arbete sen ska jag nog bara glida ett tag!
Håller på att städa m.m här hemma eftersom det är studentskiva här imorgon plus att Andreas kommer ikväll!
och har även bokat flyg till honom nästa gång och jag säger bara usch, jag kommer inte våga flyga själv även om det bara är för en timme.
Dagar som denna är fruktansvärt onödiga... Får inte sommarlov förre imorgon men vi är lediga idag?! HA-HA
Helt enkelt fett onödigt.. För jag menar hur många är pepp på att åka in imorgon för att sitta i aulan i kanske 1 timme sen hem igen och för visa så är det direkt på studentskiva.
endast 6 dagar kvar till tandställningen försvinner.. ÅH vad jag längtar!
och endast 105 dagar kvar till jag fyller 18 WOHO

balen i nian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0