30 juni

Hejhejhej, en solbränd och härlig tjej säger hej.
Har varit i Åhus sen igår och det har faktiskt varit jättebra väder. Igår när vi kom dit "raggade" vi lite med bilen bara för att visa att vi var där, jättetöntigt men skit kul!  Sen gick vi en runda på stranden åt god mat och sen kröp vi in i stugan lagom till de började regna och åska. Så då tände vi massa ljus vilket resulterade i en väldigt varm stuga. Jag kunde knappt sova och så men jag var upp idag för att springa iväg och spela lite fotboll på stranden med lilla laget. Det gick väl bra för oss och vi kom tra i B-slutspel och nu är jag bränd som en anka för vi va där från 09 till 20 någon gång. GALET. Fast jag älskar vädret och det får gärna vara såhär alla dagar framöver kanske inte imorgon då jag behöver vila min bränna.
glada tjejer i bilen mot åhus
glad tjej möter havet för första gången i år!
Min kärleksfulla dejt
coolkille i bakgrunden och tuffa tjejer på stranden
Lycklig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0