3 juni

hej på dig fina juni hejhejhejhej, vad jag har saknat dig!

Firade junimånad med att spendera en hel helg med alkoholhaltiga drycker nya som gamla, underbar kompisar och massa sjungande till galet bra artister! Jag fick se Rebecca & Fiona, Timbuktu, MASKINEN och Lars Winnerbäck, några av väldigt många favoriter inom musikvärlden!

Det känns som Siestafestivalen är den bästa saken som händer under hela året. Så mycket glädje, skratt och dumheter upplever man inte under resten av året. Jag längtar redan nu efter Siesta 2013!

Idag är jag svintrött men det får man ta när man häller i sig alkohol. Huvudvärk och trött och vill nog mest av allt bara ligga i min säng en hel vecka nu! Det hade varit skönt. Känns konstigt att jag alltid är bakis nu men att jag aldrig var det innan! Börjar jag bli gammal? OhNO

Dock är det bara en vecka kvar i skolan sen har jag 10 veckors underbart sommarlov och denna veckan är inte ens en riktigt vecka utan vi ska mest bara ta hand om studenterna och arrangera massa saker för att dom ska ha det så bra som möjligt innan dom går ut på fredag! Så imorgon väntar skattjakt, på tisdag är det gala, match och beachparty och sen väntar avslutningsdagen med en massa firande och jag är helt ärligt väldigt stolt över min storebror som ska ta studenten i år!
Vi hörs sen!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0