28 juni

hejsan du kära kära blogg.
Det var fint väder när jag vaknade men min morgondumhet tog över och jag började kolla på greys anatomy ist eftersom jag precis har fått hem season 6 så är jag överväldigad och överlycklig. Kollade i alla fall klart på 4 avsnitt och nu känns vädret mindre bra. Åhh dumma, dumma mig som inte bara kan gå upp och fånga dagen och värmen och solen och allt som egentligen ska finnas hela tiden nu under den så kallade sommaren.


Jag hoppade i alla fall in i duschen och var jättebesviken på mig själv som hade slösat bort en massa tid på mitt kära greys anatomy men när jag kom ut kände jag en helt underbar doft, alltså den bästa doften i hela universum. Enligt mig så är den de i alla fall.. Åhh det luktade pannkakor i hela huset även om jag först trodde det var äppelpaj som jag har varit sugen på i snart tre veckor! men fy va musigt det ska bli med pannkakor och nu är jag inte alls besviken för att jag har slösat bort flera timmar utan glad för att nu kommer jag att få pannkakor innan jobbet!
Ska göra det allra sista på mitt sommarjobb idag alltså olja in tre dörrar och med det ska jag sedan skrivas in på körskolan och kan då konstatera att det inte alls är lång tid kvar tills jag fyller 18 år. LÄNGTAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0