28 juni

Jag har och kommer alltid att ha en förälskelse till Jeffrey Campbell skor. Dom är underbara och fina och Lita modellerna kommer mitt hjärta alltid att slå lite hårdare för och nu såg jag att Nelly.com har fått in nya modeller av Lita skorna så jag tänkte slänga upp mina favoriter här på bloggen! såå TITTA OCH NJUT klicka även er vidare på bilderna så kommer ni direkt till Nelly.com och kan klicka hem skorna! Smart va.



Festskor , Lita Shoe , Jeffrey Campbell - NELLY.COM Festskor , Lita Shoe , Jeffrey Campbell - NELLY.COM Festskor , Lita Shoe , Jeffrey Campbell - NELLY.COMFestskor , Lita Shoe , Jeffrey Campbell - NELLY.COMFestskor , Lita Shoe , Jeffrey Campbell - NELLY.COM Festskor , Spike , Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0