28 juni

Sitter och myser på altanen när mamma och pappa förbereder maten! Det ska bli gott att få i sig lite mat nu efter att jag har jobbat lite. Pappa och jag var även uppe på körskolan för att skriva in mig för om 89 dagar ska jag ta körkortet och det ska bli skönt att ta det. Kanske köra sig själv till träningar och matcher och så. Bli lite mer fri och slippa fråga föräldrar om de kan köra utan nu blir det lite mer, kan jag få låna bilen? Men det är ju 89 dagar kvar så det är ändå rätt så lång tid.


Har också fått klartecken av mina föräldrar att åka utomlands i sommar så det ska jag göra med min kära man och lite vänner och det ska bli väldigt väldigt kul och roligt. Har ju kännat rätt med bra pengar nu så får se hur vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0