27 juni

hejsan, tänkte först av allt svara på en kommentar som jag fick av frida
Svar: hejsan, jag tränar faktiskt inte lika mycket fotboll längre eftersom att jag har blivit "rädd".
Nu för bara några månader sen fick jag min tredje hjärnskakning, vilket har gjort mig lite rädd men till hösten ska jag börja tärna och spela matcher precis som förut. Jag älskar fotboll och det är lite av den jag är. Så kärleken har nog inte tagit över även om den tar upp väldigt mycket av min tid men så är det väl när man är "nykär".
Tack för kommentaren!
kramisar!

Tycker om när ni skriver kommentarer och frågar mig saker eller helt enkelt bara säger vad ni tycker! Så det får ni jättegärna fortsätta med!
Haft en slappe dag fram tills nu eftersom jag har mensvärk försökte jag botade de med att ligga på soffan och kolla på dåliga program på tvn. Det var hopplöst så att jag bestämde mig för att köra lite cirkelträning eftersom det är lätt och man tränar hela kroppen och för att det inte tar så lång tid. Så trotts att jag har beachfotbollträning ikväll så körde jag precis ett pass brukar köra en timme men idag fick det bara bli 30 minuter eftersom jag som sagt har träning ikväll. Vilket ska bli jätteroligt. Vi ska spela i åhus på lördag och det ska också bli riktigt kul!
Så vi hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0