25 juni

Godnatt.
Nu efter en lång mysig måndag tänker jag krypa ner under mitt täcke och lyssna på regnet. Det finns nog inget mysigare enligt mig! Jag tänker prata med min andra hälft också, mest om ingenting alls som vanligt men det är skönt att prata med honom och säga godnatt (nästan) varje kväll.


Dagen har ju bara bestått av mysiga saker som att svettas ordentligt under en timmes träningpass där jag faktiskt pressade mig själv med min inre röst.. ha-ha, det fungerade faktiskt. Jag lär mig sakta göra armhävningar på tårna men det går framåt! Det finns nog ingenting som definerar mig så bra som träning eller jag skulle nog inte själv veta vem jag var om jag slutade med fotboll och träning. På ett sätt känns det väldigt läskligt fast ändå inte.
Efter träningen tog jag i alla fall en lång och välbehövlig dusch och ett skönt fotbad och sen la jag mig helt enkelt framför tvn och kollade New Girl hela dagen lång och fy va det är roligt och bra och kul och bäst! rekommenderar det till alla som gillare serier!
No, now it´s time for bed!
smell U later!



Kommentarer
Postat av: frida

hej! jag undrar bara om du fortfarande tränar llika mycket fotboll och spelar lika många matcher nuförtiden, innan skrev du alltid om det. Har kärleken tagit över?;)

2012-06-26 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0