13 juni

hejsan, du kära förkylning.. Jag har längtat efter dig.. arghh :@ Hoppas du inte stannar länge kanske flytar ut imorgon?! GÄRNA det.. Har haft oturen att idag dra på mig ännu en förkylning.. Jga är så trött på det.. Mamma får massera mig ikväll så att jag orkar med den kommande helgen! Ska i alla fall ta det lugnt nu ikväll, dricka te och bara mysa ner mig bland mina täcken och kuddar och försöka kurera mig så gott jag kan! Vill vara frisk när jag åker till Stockholm på fredag.

och nu till något som jag tycker är så satans roligt. Jag har ingen tandställning längre bara en liten pinne som ska hålla allt på plats för att vänja mig av vid tandställningen men den gör mig ingenting för jag kan le och vara skit snygg och jag känner mig väldigt snygg också! Käner för att le hela tiden och något säger mig att jag kommer ta väldigt många "egobilder" ikväll! Typ "detärsyndommigmenjagkanleändå"-bilder. Ha-ha! Först när han tog ut den kändes de som att alla tänder var borta men det är ju för att spänningen släpper och nu har jag nog lite träningsvärk i musklerna man ler med.



Något som också gör att jag känner mig väldigt fin är att jag har målat mina naglar i en snygg orange färg mest för att hjälpa Holland vinna ikväll om nu färgen på mina naglar kan göra det!
Nu ska jag återgå till att kolla på fotboll under mina goa täcken!
HÖRS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0