12 juni

Dassa sakerna från Nelly.com får jättegräna komma och bo hos mig gärna helt gratis för usch va fina dom är!
Är så galet shoppingsugen, tur att jag och kompisarna ska till väla imorgon! först present till Pojkvännen sen kanske något fint till mig själv, fast bara något litet. Det känns jättekast att det ska kosta så mycket att ha pojkvännen i Stockholm fast samtidigt jättebra för att det håller och förhoppningsvis kommer jag ha många underbara år med honom 
Festklänningar , Eliza Dress , Honor Gold - NELLY.COM Festklänningar , Chiffon Detail Open Back Dress , Club L - NELLY.COM Toppar , Irina Top , Jeane Blush - NELLY.COM Festskor , Romario , Nelly  Shoes - NELLY.COMFestskor , Satchell , Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0