12 juni

- Ja, jag har lurat mig själv för många gånger nu
- du måste sjuk sjuk sjuk
och du måste va blind blind blind
för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är

Håkan Hellströms musik strömar ur mina högtalare och jag tror inte det kan bli bättre!
Idag har det inte hänt så mycket och förhoppningvis kommer Linnéa hit ikväll och spelar lite sims med mig eller så gör vi något helt annat som att kolla på film eller något annat tokigt. Imorgon ska hon och mysan följa med till Hbg för att ta ut min tandställning sen blir det en förhoppningsvis lång. trevlig och mysig dag på väla. Ska försöka hitta en present till Andreas.. Det är inte lätt för fem öre.

Nu blir det lite simslir innan jag kastar mig in i duschen!
håkan konsert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0