7 juli

Hejsanhejsan,
ska snart få skjuts av mamma till tåget sen blir de en lång färd upp till Stockholm men jag är bakis och det kommer inte bli kul att åka tåg. Försöker lägga över lite filmer på Iphonen men det vill sig inte riktigt och tar sjukt lång tid att konvertera alla filer... Det ska ändå bli skönt att komma iväg ett tag!
Var på fest igår med massa härliga vänner som jag håller så kärt, vi hade skitkul och jag var hemma runt tre halv fyra men det var okej och det var ganska lätt att vakna idag även om jag inte riktigt ville göra det.
Så nu i lite mer än en vecka kommer jag mysa med min pojkvän!
Så det kommer inte skrivas så mycket här som ni kanske förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0